گروه توسعه فناوری اطلاعات هزاردستان جهت بهبود خدمات به بیماران مبتلا به کرونا چند دستگاه ویدئو لارنگ اسکوپ به بیمارستان‌ها اهدا می‌کند. از این دستگاه برای معاینه دقیق مسیرهای تنفسی، حلق، نای و حنجره استفاده می‌شود و دقت و سرعت عملیات لوله‌گذاری نای را افزایش می‌دهد.

دو ماه از اعلام انتشار ویروس کرونا در ایران می‌گذرد. تا حالا هزاران نفر جان خود را در اثر ابتلا به ویروس جان خود را از دست داده‌اند. در روزهایی که ویروس ۱۹ یا همان کرونا همه دنیا را درگیر خود کرده، گروه توسعه‌ی فناوری اطلاعات هزاردستان (مالک محصولات بازار، دیوار و بلد) در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود اقداماتی برای مبارزه با گسترش ویروس کرونا صورت داده است. 

تازه‌ترین اقدام این گروه  تامین هزینه خرید دو دستگاه ویدئو لارنگوسکوپ برای بیمارستان امام خمینی است و  به گفته سخنگوی این هلدینگ، تامین هزینه خرید این دستگاه‌ها ‌برای بیمارستان امیراعلم تهران و چند بیمارستان در شهرهای کوچک‌تر نیز در هفته‌های آینده صورت خواهد گرفت. 

 علاوه بر این، از هنگام شیوع کرونا در ایران، کافه‌بازار گام‌های دیگری در جهت کمک به بهبود وضعیت بهداشتی، اجتماعی یا اقتصادی برای روزهای بیماری و قرنطینه روی محصول بازار نیز برداشته‌ است از جمله:

دوبله اختصاصی ویدیو سازمان بهداشت جهانی: یکی از نخستین اقدامات بازار برای ارائه آموزش‌های لازم مقابله با ویروس کرونا، دوبله و انتشار ویدیوهای آموزشی سازمان بهداشت جهان درباره این ویروس بود.  ویدیوهای آموزشی منتشر شده در ده روز نخست، سه میلیون و ۵۰۰ هزار دقیقه روی بازار تماشا شدند.

اطلاع‌رسانی مستمر درباره‌ی مقابله با کرونا در صفحه اصلی بازار:  بازار برای آگاهی‌بخشی به کاربران در صفحه اصلی خود به اطلاع‌رسانی درباره کرونا پرداخت و با ارائه اطلاعات مورد نیاز درباره کووید-19 تلاش کرد تا سهمی در آموزش و فرهنگ‌سازی مقابله با ویروس برای میلیون‌ها کاربر داشته باشد. 

تشویق به ماندن در خانه : بازار برای روزهای قرنطینه به معرفی برنامه‌های کاربردی و سرگرمی پرداخت که در صفحات اختصاصی روی اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار گرفت. صفحه «همه در برابر کرونا» شامل برنامه‌های مورد نیاز پزشکی، «پویش سراسری از خانه بخریم» شامل برنامه‌های خرید آنلاین، «عید دیدنی از خانه» دربردارنده مجموعه پیام‌رسان‌های تماس تصویری و صوتی آنلاین، «در خانه ورزش کنید» دربردارنده همه برنامه‌های ورزشی، «یادگیری در خانه» شامل برنامه‌های آموزشی، «همه کارها از خانه» و «از خانه کار کنید» می‌شد.