در نسخه جدید سایت بازار، کاربران می‌توانند به انواع محتوای ویدیویی (از جمله فیلم و سریال) دسترسی پیدا کنند. 

بازار اکنون میزبان چند تأمین‌کننده بزرگ محتوای ویدیویی از جمله «فیلیمو»، «نماوا» و «دیجی‌تون» است و همانند اپلیکیشن بازار، بیش از ۱۷,۰۰۰ آیتم معادل بیش از ۱۴,۰۰۰ ساعت فیلم و سریال را در سایت خود در اختیار کاربران قرار داده است. 

بهرام احسان‌دوست، مدیر تیم ویدیوی کافه‌بازار، می‌گوید: «بخش ویدیو از آبان ۹۷ در بازار فعال شد و در مشارکت با تأمین‌کنندگان، روز به روز محتوای بخش ویدیوی خود را غنی‌تر کرد. شماری از کاربران ترجیح می‌دهند روی صفحه نمایش بزرگ، ویدیو ببینند و از این رو به پشتوانه‌ی تجربه‌ی چند ماه گذشته، در کنار اپلیکیشن بازار، قابلیت تماشا و خرید محتوای ویدیویی را به وب‌سایت بازار نیز افزودیم.»

او با اشاره به تغییرات نسخه‌ی وب کافه‌بازار و افزایش فعالیت مجموعه کافه‌بازار در حوزه‌ی ویدیو می‌گوید: «کافه بازار تصمیم گرفته تجربه‌ی شکل‌دهی و پیشرفت صنعت برنامه و بازی موبایلی را در صنعت سرگرمی و ویدیو نیز به کار بگیرد. قصد ما این است که در حوزه‌ی ویدیو جریان درآمدی جدیدی برای تولیدکنندگان و صاحبان محتوای تصویری ایجاد کنیم و از طرف دیگر به نیاز چهل میلیون کاربر بازار پاسخ بدهیم.» 

تغییرات در نسخه جدید سایت بازار تنها به امکان خرید و تماشای ویدیویی محدود نشده و علاوه بر بازنویسی معماری فنی سایت و بهینه‌شدن فرایند استفاده کاربر موبایل، سرعت کاربری آن بهتر شده و شکل ظاهری‌اش نیز تغییر کرده است.