در راستای نیاز حدود ۳۸ میلیون کاربر کافه‌بازار به دسترسی سریع و آسان به محتوای ویدیویی، بازار امکان میزبانی از محتوای ویدیویی را فراهم کرد.

 

در نسخه‌ی تازه‌ی بازار (۷.۲۰.۳) بخش «ویدیو» به بازار اضافه شده است که در آن، ویدیوهایی ارائه می‌شود که به صورت رایگان، فروشی - یا در آینده به صورت فروش اشتراکی- عرضه می‌گردد.

 

در حال حاضر بیش از ۵۵۰۰ عنوان فیلم و سریال فیلم با همکاری «فیلیمو» در بازار عرضه شده که به‌زودی با عناوین بیشتری از سریال‌ها کامل خواهد شد.

 

با راه اندازی سرویس جدید ویدیو، کاربر می‌تواند در اپلیکیشن بازار به تماشای ویدیو بنشیند و محصولاتِ تامین‌کننده‌های مختلف را در یک بستر واحد ببیند.

 

صفحه ویدیو شامل سریال‌های پرطرفدار ایرانی و خارجی، فیلم‌های سینمایی در ژانرهای مختلف، انیمیشن، مستند و برنامه‌های محبوب تلویزیونی خواهد بود .

 

کافه‌بازار سرویس ویدیو را همزمان با جام جهانی فوتبال به صورت آزمایشی آغاز کرد که با اقبال کاربران رو به رو شد.

 

در جام جهانی بیش از ۴۰۰ برنامه آنی ویدیویی از بازی‌ها و حواشی آنها منتشر شد که بیش از دو میلیون بار اجرا شد و صفحه‌ای که به جام جهانی اختصاص داده شد بیش از ۵ میلیون بازدیدکننده داشت.