کافه گیمز ۲

در دومین رویداد تخصصی کافه‌گیمز، بازی‌سازان و کارشناسان ایرانی حوزه بازی، دانش و تجربه خود را با یکدیگر به اشتراک خواهند گذاشت و از تجربیات و آماری که کمتر به صورت عمومی در دسترس است، صحبت خواهند کرد.

رویداد کافه‌گیمز۲ با همکاری کافه‌بازار و شتابدهنده‌ی آواگیمز در روز چهارشنبه ۱۴ شهریور برگزار خواهد شد.

در این رویداد، ایمان رومنا از تیم هوش تجاری کافه‌‌بازار، به بررسی چند تصمیم بازی‌سازان پردرآمد خواهد پرداخت. او در ارائه خود با عنوان «تصمیم خوب، تصمیم بد» به مباحثی اشاره خواهد کرد از قبیل معیارهایی که به رشد درآمد بازی‌سازی‌ ها کمک می‌کنند، ملاک‌‌هایی که در سطوح درآمدی مختلف اثرگذارند و داده‌هایی که توسعه‌‌دهندگان می‌توانند با توجه به آن‌ها کلیدی برای حل مشکل درآمدزانبودن خود بیابند.

سخنرانی علی نادعلیزاده، مدیر عامل استودیوی تاد (سازنده بازی پرسیتی) و نیز پخش ویدیوی سخنرانی لوکاس گونزالس تورس، مدیر تولید شرکت زپتولب (Zeptolab) با عنوان «الفبای سافت لانچ بازی ها موبایلی» از دیگر بخش‌های این رویداد است.

همچنین طه رسولی، مدیر برنامه در آواگیمز، پنل «داستان‌های شکست» را برگزار خواهد کرد که در آن بازی‌سازان مطرح ایرانی در مورد شکست‌های خود در پروژه‌های بازی‌شان صحبت خواهند کرد.

در بخش پایانی این رویداد توسعه‌‌دهندگان می‌توانند با شرکت در برنامه نتورکینگ، با مسئولان تیم محتوای کافه بازار، دست‌اندرکاران آواگیمز، و نیز دیگر بازی‌سازان باتجربه ایرانی گپ و گفتگو کنند.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد به اینجا مراجعه کنید.