به رسم هر سال، کافه‌بازار نظرسنجی برای انتخاب بهترین برنامه و بازی، و برای نخستین بار، پرطرفدارترین سریال و ویدیو سال ۹۷را برگزار می‌کند.

کاربران بازار در روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفند می‌توانند در صفحه اول بازار، برترین برنامه و بازی، و پرطرفدارترین سریال و ویدیوی سال را انتخاب کنند.

در زیر پنج نامزد برای دسته‌‌های بازی و برنامه به انتخاب دبیران هر بخش معرفی شده‌اند. نامزدهای بخش سریال و ویدیو از پربیننده‌ترین‌های این سرویس‌اند.

لازم به ذکر است که تنها بازی و برنامه‌هایی مورد بررسی قرار گرفتند که در سال ۹۷ تولید و در بازار منتشر شده‌اند.

فرایند رأی‌گیری به صورت آنلاین و در صفحه اول اپلیکیشن بازار انجام خواهد‌ شد.

 پنج نامزد بخش برترین بازی سال ۹۷ بازار

پنج نامزد بخش برترین برنامه موبایلی سال ۹۷ بازار

همه نامزدها در بخش برترین برنامه‌، جزو برگزیده‌های صفحه اول بازار در سال ۹۷ بوده‌اند. این برنامه‌ها در سال ۹۷متولد شده‌اند و علاوه بر بروز‌رسانی و توسعه مداوم، شمار کاربران آنها رشد زیادی داشته است.

پنج نامزد بخش پرطرفدارترین فیلم و سریال سال ۹۷ بازار

  • تگزاس

  • تنگه ابوقریب

  • فیلشاه

  • سریال ممنوعه

  • سریال نهنگ آبی

فعالیت بخش ویدیو کافه‌بازار از سال ۹۷ شروع شده است. این پنج فیلم و سریال از بین بیش از شش هزار فیلم و سریال موجود در بازار، انتخاب شده‌اند. آمارها و مشاهده‌ها نشان می‌دهند که نامزدهای بخش پرطرفدارترین فیلم و سریال ۹۷ بازار، در سالی که گذشت بیشتر مورد اقبال کاربران بوده‌اند.

هر یک از نامزدهای نظرسنجی، دست کم یک بار در صفحه اول بازار به عنوان برگزیده معرفی شده‌اند. برای اطلاع بیشتر به صفحه معیارهای انتخاب برنامه‌ها و بازی‌های برگزیده بازار بروید.